Mai internet 1.

 2014.06.21. 10:35

Új rovatunk indul, mert már nagyon nem bírom máshogy feldolgozni ezeket...

Egy mottónak szánt gondolat a Love.hu-ról: "Jótestú pasik írjatok kelletek nagyon ÉNEKESEK KERESSETEK!!!!!(L)(L)(L)(L)(L)(O)(L)(L)(L)" - Fordítás: A lényeg, hogy tudj énekelni, a helyesírás, ill. a magyar nyelv nekem sem az erősségem.

A folytatás sem sokkal jobb:

"Természetem mélyre ható, akár egy indonéziai vulkán, mely felszínre jutva olyan mint egy kiüvöltött sárkány!!!!" - Aha. Nem kellett volna elszívni azt a Dali-festményt...

"Ha valaki engem megbánt, napokig-sőt- hetekig is búsulok rajta, bár néha elfog a lelkiismeret, hogy miért velem történnek meg ezek a dolgok, tán a sors így akarta az is lehet" - Roppant kíváncsi vagyok, hogy fog el valakit a lelkiismeret? Lepkehálóval, netán?

"Mérgem hamar elszáll, utána csend honol egy szép esti tájon leülve gondol!!" - Láthatjuk, hogy e szürrealista prózavers minden mondata aranyat ér, eddig nem sikerült olyat találni, amiben ne lenne legalább egy tökértelmetlen képzavar.

"Ha kihoznak a sodromból olyan vagyok mint egy felbőszült bika, mely egy teljes életen át magával ragad!!!!" - Itt már komolyan elkezdett érdekelni a kisasszony, de tényleg.

"Aki csak a szexre gondol, az kíméljen meg engem, mert én testem olcsón el nem engedem!!!" - Mint ahogy általában senki. Erről az életérzésről (haha, pun intended...) készült is egy remek oktatófilm-sorozat, Bruce Willis főszereplésével...

"Minden érdekes téma érdekel egy bizonyos pontig, mert ha engem már nem érdekelne esetleg ott is hagynám a tisztelt társaságot!!!!" - Az érdeklődés fontos dolog. Egy bizonyos pontig. Jelen témánknál épp eddig volt egészséges, innentől ez már Denevérország.

"Azért ha lehet nagyapák kiméljenek és azok is akik lusták elolvasni az adatlapokat ennyi erőt vegyen mindenki magán nem véletlen van kitalálva. Teljesen igaza van!!!!!" - Ugyan nagypapa nem vagyok, de az ilyeneket szerintem még akkor se leszek lusta elolvasni, sőt, unokáimnak is mutogatni fogom, mint elrettentő példát. Csak, hogy tudják, nagyfater mitől kapott agyérgörcsöt, és nehézkórt már 2014 derekán is.

A slusszpoén az utóirat, itt konkrétan eldöntöttem magamban, mint Józsi bá' a zsiráfról, hogy ilyen állat márpedig nincs...: "ELEGEM VAN ABBÓL H MINDENKI CSESZIK MEGISMERNI ANÉLKÜL H TUDNA RÓLAM BÁRKI IS VMIT !!!!!!" Az élet kegyetlen, na :3

De persze még ezt is lehet fokozni: "MOST KOMOLYAN NINCS ITT 1 NORMÁLIS EMBER SE ??? " Hát, igen, anyukám ilyen az, amikor minden hülye szembe vezet azon a fránya autópályán...

Nem a rossz gazdasági helyzet, meg orbánviktor miatt vándorolnak külföldre az emberek, és nem a teljes apátia miatt fogy a magyar, hanem konkrétan emiatt a leányzó miatt :P

Címkék: maiinternet

A bejegyzés trackback címe:

https://diohely.blog.hu/api/trackback/id/tr46395269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása